eMAG Techstage

Elena-Georgiana Limona, Data Engineer, Digital Customer Engagement, BI: „ Am ales eMAG atât datorită reputației solide, cât și datorită oportunităților de dezvoltare profesională și personală oferite”

Elena face parte din echipa noastră din 2023. Spune că a ales să se alăture în urma recomandării unei colege și a rămas pentru că apreciază colegii și mediul de lucru. Simte că aici este apreciată și își poate depăși limitele. 

 

Care a fost parcursul tău profesional și cum ai ajuns în eMAG?

Am absolvit Facultatea de Matematica și Informatică. De-a lungul timpului am schimbat multe domenii și poziții. Am activat și în domeniul bancar, unde am avut poziții începând cu call center și până la customer service supervisor. Ulterior, am trecut pe o poziție de testare în domeniul IT și astăzi ocup funcția de Data Engineer. Am aflat despre oportunitatea din cadrul eMAG de la o colegă care mi-a recomandat cu încredere poziția disponibilă în cadrul organizației. 

 

De ce ai ales eMAG?

Am ales eMAG atât datorită reputației solide, cât și datorită oportunităților de dezvoltare profesională și personală oferite. 

 

Cum te-a schimbat experiența din eMAG? Ce ai învățat? Ce ai schimbat? 

Pe tot parcursul acestor ani, consider că m-am îmbogățit atât din punct de vedere tehnic, cât și personal. Multitudinea și diversitatea proiectelor mi-au oferit cadrul necesar dezvoltării abilităților tehnice, cât și a relațiilor interpersonale. 

 

Ce te-a făcut să rămâi? 

Apreciez profesionalismul și colegialitatea. Mediul de lucru în eMAG este unul profesionist, orientat către rezultat, cu oameni pregătiți, dornici să lucreze împreună. 

 

Care consideri că este diferența dintre eMAG și alți angajatori? 

Varietatea proiectelor, faptul că poți să îți împingi limitele, să te dezvolți din toate punctele de vedere și, cel mai important, faptul că te simți apreciat. 

 

De ce ești cea mai mândră când vine vorba de rolul tău? 

Sunt mândră zi de zi că, împreună cu echipa, finalizăm la timp toate proiectele și că munca noastră ajută la oferirea unei experiențe mai bune clienților noștri. 

 

Ce nu știu oamenii despre ce înseamnă să dezvolți tehnologie pentru unul dintre cei mai relevanți jucători de ecommerce din regiune? Care sunt provocările?

Dezvoltarea tehnologiei implică, de cele mai multe ori, colaborarea cu alte sisteme, deci trebuie luate în considerare aspecte legate de compatibilitate și integrare. Trebuie să fii mereu atent la experiența utilizatorului și la optimizarea platformei, pentru a asigura că aceasta este ușor de folosit și oferă funcționalități care să îmbunătățească experiența clientului.

 

Ce apreciezi cel mai mult la mediul de lucru din eMAG? 

Ce apreciez cel mai mult la mediul de lucru din eMAG este faptul că îmi dă posibilitatea să sparg bariere și să-mi depășesc limitele în mod constant. 

 

Ce sfaturi ai da cuiva care începe o carieră în domeniu? 

Să se orienteze către o companie care este up to date cu tehnologiile noi, să fie deschis la învățare continuă și să se mențină actualizat cu ultimele tendințe din domeniu.