Future25

Future 25 – o călătorie despre învățare și testarea limitelor

N-ai aplicat încă pentru Future 25? Hai să-ți povestesc mai multe despre toate lucrurile cool pe care le poți învăța făcând parte din echipa călătorilor în timp.

Poate ai aflat deja că programul durează doi ani, doi ani plini de experiențe mișto, alături de oameni din alte departamente, oameni de la care poți învăța cam tot ce ține de business-ul eMAG și nu numai.

Primul an în Future 25

Future 25 începe cu un bootcamp, organizat într-un weekend la munte, unde ai ocazia să îi cunoști pe ceilalți 25eri, să îți cunoști viitorul mentor și buddy, dar și să îl întâlnești pe Iulian Stanciu, CEO-ul eMAG și echipa de Senior Management. Bineînțeles, nu e totul așa ușor cum pare. Tot weekend-ul e plin de activități fun, provocări creative și probe challenging, totul pentru a crea o experiență wow și pentru a te pregăti de noua aventură.

După bootcamp urmează alte inițiative de învățare: workshop-uri, creative breakfasts, learning evenings și movie nights. Probabil te întrebi ce sunt toate astea și ce vei învăța din ele dacă vei fi parte din echipă.

Workshop-urile te vor ajuta să vezi aspecte de business la care poate nu te-ai gândit niciodată. Profit & Loss și indicatori financiari? Ce impact au într-un business? Project Management? Process Improvement? Lucru intens cu date? La ce pot ajuta? Ei bine, te pot ajuta să înțelegi care sunt mecanismele din spatele unui business, ce face o companie să aibă succes și ce poți analiza când vrei să implementezi un nou proiect. Pe lângă asta, e bine să știi și cum să îți prezinți ideile, nu doar să le construiești. De aceea programul include și un workshop de Business Presentations, dar și sesiuni de coaching care să te sprijine în a-ţi prezenta ideile într-o manieră documentată, structurată și creativă.

Creative Breakfasts sunt întâlniri cu oameni din business, din Senior Management, din domeniul comercial, financiar și nu numai. Tot aici vei afla și ce au învățat colegii tăi din Future 25 1.0. Scopul este să afli cât mai multe despre industria în care lucrezi, de la oameni cheie din organizație.

Vei avea timp și să consolidezi toate informațiile din workshop-uri sau creative breakfasts. Pentru asta există Learning Evenings, întâlniri în care să dezbați ce ai învățat, dar și să susții prezentări, să prezinți idei de proiecte și să împărtășești cu ceilalți 25eri informații legate de business. Vei lua și pauze de Movie Nights cu restul echipei. De la filme fun la cele biografice, le vei putea dezbate împreună cu ceilalți 25eri și vei învăța câte ceva din ele, iar lista e deschisă.

Spre finalul primului an, ajungi la cel mai mare challenge, Arena. Sună că și când ai merge la luptă, și cam așa și e. Just kidding, nu e chiar așa. Or is it? Totuși, va trebui să te pregătești intens și să pui în aplicare tot ce ai învățat pe parcursul ultimului an. Arena e momentul în care ajungi să îți prezinți ideile în fața CEO-ului și a Senior Management-ului. Cel mai cool lucru este că primul an vine cu o recompensă pe măsură: San Francisco. Te întrebi cum se întâmplă lucrurile la Google, Facebook, Naspers sau pur și simplu cum arată Golden Gate Bridge? O să ai răspunsuri la aceste întrebări, să vorbești cu oameni din companiile de mai sus și să descoperi San Francisco. Cât de cool e asta?

Și toate cele de mai sus sunt doar pentru a te pregăti să înveți și mai mult, în al doilea an de Future 25.

Al doilea an în Future 25

Dacă ți s-a părut că înveți multe în primul an, stai să ajungi în al doilea. Deja duci totul la un alt nivel. Te-ai obișnuit să îți prezinți ideile de business și să apelezi la alți colegi din eMAG ca să înțelegi de unde să îți iei informațiile. Acum intri într-un Fast Track MBA de la Maastricht School of Management.

Ce înseamnă asta? Că urmează un an intens, de cursuri cu profi cool și foarte smart de la care poți învăța vrute și nevrute despre business.

De la Financial Intelligence și Financial Strategy, la Situational Leadership, Critical Thinking, Marketing Essentials, Managing Growth through Innovation si Leading People & Organizations, al doilea an e de fine-tuning pentru cam tot ce ai învățat în primul. Vei putea face deep dive în toate ariile care contribuie la un business de succes. Pe lângă toate cursurile de mai sus, vei avea ocazia să asimilezi totul prin alte Learning Evenings.

Challenging? Încă nu știi totul. După tot acest an, mai urmează o Arena. Ai încă o ocazie să îți pui toate ideile în ordine, să analizezi ce se întâmplă în eMAG și să lucrezi la un super proiect cu alți 25eri. A, da, și din nou le vei prezenta în fața CEO-ului și a Senior Management-ului. Dar e ok, am auzit că a două oară e mai ușor. Ne spui tu după.

Destul de multe experiențe în doi ani, nu? Ce zici să aplici și să le descoperi chiar tu?