eMAG Backstage

Cristina Pîrjol, Commercial Director Fashion & Sport: „Cred că avem o cultură organizațională diferită, cu toată deschiderea asta către date. Este ca antreprenoriatul pentru noi”

A terminat Jurnalismul pentru că și-a dorit foarte mult să călătorească. Nu a profesat în domeniu, dar și-a îndeplinit visul și a călătorit, după cum spune ea, „până când nu a mai putut”. Cristina Pîrjol s-a alăturat echipei Fashion Days în 2011, după șase-șapte interviuri avute pe parcursul a doi ani. A simțit că este timpul să accepte o nouă provocare, de data aceasta în e-commerce, și să învețe „cum este măcar o bucățică din infinitul ăsta”. 

Este de aproape 12 ani în echipa noastră și spune că s-a atașat foarte mult de brandurile Fashion Days și eMAG. De asemenea, nu se vede făcând altceva și crede că industria are „infinit de multe posibilități și oportunități”. Nu în ultimul rând, a rămas alături de noi și datorită colegilor ei care, spune ea, „sunt absolut extraordinari. Am o echipă minunată, cred că ne-am adunat așa, după suflet. Ăsta mi se pare lucrul la care aș renunța cu greu. 

Consideră că, față de alte locuri în care a mai lucrat, ne diferențiază deschiderea către date, spiritul antreprenorial, deschiderea către nou: „Cred că avem o cultură organizațională diferită, cu toată deschiderea asta către date. Aproape că este ca un antreprenoriat pentru noi, pentru că înțelegem tot: de la cum construim un buget, cum analizăm un P&L, cum vedem datele. […] Ne mai diferențiază faptul că suntem deschiși la challenge-uri, la noutăți. Chiar dacă uneori sunt procese mai îndelungate sau sunt multe OKR-uri și trebuie să prioritizăm, iar multe nu intră în lista finală, să zicem, câștigătoare, cred că foarte importantă este deschiderea pentru proiecte noi.